fredag 18 juli 2008

Min hjärna är boostad av ideér...

Min gravida hjärna verkar spruta ur sig nya projekt hela tiden, och några har nu genomförts, vilket här kommer bilder på för den som är nyfiken.
Äntligen är alla tavellisterna uppe med våra foton, på motsvarande vägg ser man avgjutningen av Agnes vi gjorde i v 26.
Samma rum, annan vinkel...

Agnes i magen vecka 26.


En klänning jag snodde ihop när jag hade en kvart över. Blev riktigt söt.



Vårt "skötbord" före..

Och efter ser det ut så här, tänk vad man kan åstakomma av en skrivbordshurts, ben från Ikea, lackfärg, en idespruta till mamma och händig man till pappa. Slimmat, funtionabelt och perfekt för vårt behov.

Barstolarna innan jag fått sätta tänderna i dom...

Och efter blev dom så här fina och står nu i köket.
12 dagar kvar till agnes kommer, man tycker väl kasnke att jag borde ta tillfället i akt och vila lite men jag har ingen lust. Jag vill göra saker när jag ändå orkar och har lusten. Igår blev nya sängkappan klar och idag ska vi klä sänggaveln i samma tyg. Men först ska den här sockerkakakn bakas som ska med på middagen ikväll hemma hos Kristian och Louise, sen blir det drinkar på stan, min juicedrink kommer serveras i cocktailglas, man vill ju trots allt vara lite glammig...Ciao!

Inga kommentarer: