tisdag 24 februari 2009

Söndagsutflykten




Hippsan happ så man kan glömma.
Vi har ju varit och tittat på ett hus i söndags, det har jag glömt, det kanske beror på att huset var helt fel, spekulanterna, TROTS bokad visning var ca 30 till och för att det som såg fint ut till det yttre skulle falera om vi började skrapa på ytan, men dagens mission var ju inte bara att kolla på hus utan även att göra en fika-avstickare till Veronica och Robban när vi ändå var i Floda och Vera skulle ju föda idag, vilket hon också gjorde, eller snittades men det är samma sak, grattis, igen till lilla tjejen :-)
Hur som haver, jag hade lovat att ta med mig fikabröd bara Vera fick sitta ned, så det var chokladbollar och kladdkakemuffins med chokladkräms och kokostopping som var med, och här måste jag då bara lägga in en bilder på underbara lilla Kajsa som är så förtjust i choklad, vilket säkert syns, att efter tre bollar sa mamma stopp och då tog jag henne i handen så gick vi och tvättade händerna..och ansiktet...och håret...för si chokladen var liksom överallt på denna lilla underbara solstråle.

Ps Vera, säg till om jag ska ta bort bilderna på Kajsa....

Inga kommentarer: