måndag 18 maj 2009

Lek i parken








Ännu en måndag snart till ända.
Solen bara skiner över oss här på västkusten och Julia och jag tog en promenad till lekparken, pratade med bror-liten som skulle få en ny skena på sjukhuset idag och som hade varit och hälsat på bror-stor igår, som var vid gott hopp om än något mörbultad. Iallafall, till lekparken gick vi, bebisgungorna upptagna så vi åkte lite rutschkana, men den var så där o-glidig så det var tråkigt, så vi satte oss i gräset och kröp omkring, Julia i jakt på pinnar, gräs och maskrosor och jag med kameran. Detta barn är väldokumenterat kan jag lova.

Solen kändes dock lite väl stark så hemåt gck färden för lunch och lite majs och potatis skedar för fröken, lite lek, läsning och vid tretiden gick vi ut igen. Jag har väldigt svårt att vara inomhus när det är fint väder, benen vill ut, kroppen vill ut, jag vill att Julia ska få se allt det fina, fast hon somnade...

Hem och amma och sen kom pappa som skulle iväg och stå i mål på Heden (vann med 2-0) och vi drog till Kungsbacka.

Ännu en härlig dag med Julia!!
Puss mamma

2 kommentarer:

Jennypenny sa...

Vilken sötis!

Pixie sa...

Har sett tidigare att du skrivit ut din blogg... hitta denna länk, har inte titta närmare på deras tjänst, men ville tipsa: www.bloggbok.nu