måndag 18 maj 2009

Ny vagn...igen.


Har idag varit i Kungsbacka och hämtat en ny vagn till Julia. En svart babytravel jogger. Den ska inte ersätta den röda älskade Quinnyn utan vara en extra vagn.
Den röda passar bra till stan/shopping/när vi ska hälsa på hos folk... Denna kommer bli perfekt som terrängvagn för skogspromenaderna, promenader runt våran kära stamsjön, mulle och vinterslask. Den rullar lätt som en pannkaka och har suveräna bromsar.
Egentligen vill jag ju inte ha prinsessan vänd från mig men i skog och mark vill jag hon ska se omgivningarna och inte bara sin gamla trötta mamma.
Blir superbra. Vagnen var så polerad att jag undrade om hon använt silverputs.
1500 kr fick jag den för, vilket betalas av "den andra vagnen" vi sålde och fick en vinst på 2000 kr.
Tredje vagnen på tio månader.
Härligt!

Inga kommentarer: