måndag 29 juni 2009

Sussido



Hon sover jätteduktigt i sin egen säng nu, intill min i sovrummet.
Hon sover sin förmiddagslur där kl halv tio. Hon somnar där på kvällen efter lite snutt på mig..
Vyssan lull tassarna på sängen är ovärdeliga, utan dom hade det aldrig gått.
Från att första dagen, fyra dagar sedan ta 20 minuter för henne att komma till ro, somnar hon nu på 4-7 minuter efter att man lagt henne.
Hon vaknar mer sällan. Även om hon gör det. Men hon ammas fortfarande nattetid oftast tre gånger, men, när jag gett henne mat somnar hon in djupare och jag kan lägga ned henne i sängen igen.
Första natten sov hon i sin säng till 02 drygt.
Andra natten 03.30, häromnatten till kl 05 och idag tog jag inte över henne förens vid strax efter 07. Underbara unge, du är så duktig i allt du lär dig. Du äter vad du får serverat, du skrattar och är glad. Tom den här hiskeliga värmen står du ut med och förblir ditt glad jag. Du ska pussas HELA tiden. och dela med dig av dina majskrokar och kex, mamma gillar dom inte men tusen tack för att du bjuder!
I övermorgon sover vi i ett annat hem. Fast du får fortsätta sova hos mamma och pappa en stund till. Ditt nya egna rum ligger tvärsd över och jag vill ha dig lite närmare än..
Puss Mamma