tisdag 29 september 2009

Och så kom farfar och Gunilla.

I lördags kom snälla farfar och tant Gunilla och skulle hälsa på. Alltid lika roligt och nu hade det hänt en massa sker här hemma sedan dom sist var här.
Vi for till Allum på lite shopping och så grillades det på kvällen.
I söndags så tog Jonas och farfar på sig arbetskläder och fixade det sista på utebelysningen, Jonas ovan jord och farfar förpassades till under altanen och sitta dubbelvikt, stackarn.
Gunilla och jag drog på promenad med Julia och innan dom for hem framåt kvällen hade Julia lekt massor med Gunilla och läsat och lekt med farfar. Härligt!
Och så fick vi ju vår fina röda brevlåda från BRUKA som vi nu ska sätta upp på stolpen.
Lägger in en hel bildkavalkad från helgen att frossa i.
Vi fick ju även ett fin erbjudande...att nästa år, på Jonas och min årsdag, kunna åka iväg och dom tar Julia. Herregud, ska jag klara mig utan henne över natt alltså???
Kom snart tillbaka!!!
kram Mamma


På promenad i Allum, farfar håller kollen bakom så ingen kör på.


Man måste ju få spatsera lite själv liksom..


Julia och farfar läser böcker.


Världens finaste unge!


-Stör inte mamma jag leker ju med farfar!


- Ska du störa nu igen när jag myser med farfar och Gunilla??


- Åh vad han är snygg min pappa! Och bra på att fixa saker, som utomhusbelysningen åt min mörkrädda mamma...


- Men farfar skickade han ned under altanen och krypa..stackars farfar.

/Julia

Inga kommentarer: