söndag 25 oktober 2009

Ånger...


Det är ibland tur att man bor in sig lite..
För dom tapeter vi beställt, köpt och betalat till entrehallen. Dom vill jag inte ha längre. Oj så tokigt det kan bli. Nu ligger dom på Blocket, något ånger finns inte.
Anledningen till omtänket är att jag tror att hallen blir för mörtk, trots ljusinsläpp från såväl entredörrarna och lilla fönstret.
Sen fick jag en galen idé om att jag vill ha samma tapet i nedre hall som här uppe i allrum/matrum för att få en känsla av samhörighet och större rum. (vi har ju väldans lågt i tak lite varstans)
Och tapeterna ska vara ljusa. Den jag blivit förtjust i nu heter Duro Cornelia Paviljong Silver. Den blänker metaliskt och fint. Tror det kan bli snyggt. Stilrent, som vi vill ha det, fast ändå ombonat.
Jonas har ju dock fått för sig att vi ska ha liggande slät vit panel på ena väggen och upp i trappen dessutom...jag är inte övertygad och hallen är mitt projekt (vadet sedan jag organiserade och plockade upp hans garderob, remember?)
Får åka och kolla i veckan, måste dessutom till Hissingen och kolla mattprover på Mattlandet, även det till trappen/hall.
Mycket att stå i...men fint när det blir klart.
Kram Mamma

Inga kommentarer: