torsdag 5 november 2009

Finn ett fel..


Låt se nu. Kan ni det? Finna ett fel?
Våran fina nya lampa kom hem idag.
Tycker ni att den kommer till sin rätt? Nej.
Tycker ni att den liksom smälter in? Absolut inte.
Finn ett fel. Luftvärmepumpen!!!
Den har hånat mig sedan dag ett. Effektiv och gör något bra jobb kan jag inte påstå att den gör heller. Den ger snarare skenet av att jag inte kan inreda vårt hem.
Utan den hade lampan varit helt fantastsik där.
Jonas: -Men ta ned den då.
Maja: - Får jag det???? (ett inre: JIPPPIIIII)
Jonas: - Men du får fixa det stora hålet som blir i ytterväggen.
Maja: - Låter du mig fixa det? Det får jag ju inte alls.
Jonas:- Jo

Men sen, näähääää, då frågade jag igen
Maja: - Får jag ta ned den då?!
Jonas: - Sluta tjata.
Maja: -Men du SA ju!
Jonas: - Du ska ju lyda mig, jag är MAN.
Maja: (det tog ett tag innan jag kunde säga något för jag skrattade så jag knappt fick luft..) - Hahaha öhh ska jag?

Så, upenbarligen fick jag trots allt inte ta ned den. Men när vi sparat ihop pengar för att byta värmesysten, då jädrar ska den där saken bort!
Den stööööööör!
Kram Mamma

Inga kommentarer: