tisdag 10 november 2009

Testar lånekameran...

Inte riktigt bekant med lånekameran, mest för att den är lite krångligare vid överföring, vår gamla som är på rep kan vi bara ladda över med sd kortet direkt i datorn, den här behövs sladd..

Igår pysslade vi iallafall en massa, blåbärsbuskarna fick skyddsbågar fast jag behöver hjälp av Jonas att sätta fast nätet över, han har nog ngn smart lösning på det, adventsljustaken ordnades, dvs fyra gigantiska blockljus limmades fast på en eklist som sedan ska täckas med kidnappade granris och stå på köksbordet..
Jag klippte till tyg till Julias förkläde, mitt förkläde,en tröja till mig och ett par tights till Julia med lite glitter :-)
Ska se när jag hinner sy, idag är det tänkt att jag när hon sover ska måla en vägg vit så Jonas kan sätta sista våden tapet i hörnet där.

Hennes prinsesstårta blev klar, en liten halvstor ca 15 cm i diameter, ska slås in i julkapp...och så fick hon ett par jättefina ullsockor av farmor på posten, tusen tack!

Kram Mamma

testkort på Julia

En suddig prinsesstårta

Sockor från farmor till Julia

Den inte klara adventsljusstaken

Inga kommentarer: