onsdag 17 februari 2010

Dagen före B...

Idag tog Julia och jag en promenad ned till Lindex vid Hulan (ca 1 timmes väg) och vidare till Kvantum där vi började storhandla och var ganska klara när pappa J kom och hjälpte oss med det sista.
Att säga att det var en halkfri promenad vore fel, vi kanade i alla nedförs backar men stod aldrig på rumpan, inte som Anja Pärsson nyss i störtloppet.
Herregud, ska någon behöva bryta ryggen för lite medaljer att hänga på väggen..?

Imorgon börjar dagen förpillans tidigt, Jonas har tagit halvdag ledigt och följer med till Alingsås lasarett (kl 08) med mig och Julia där jag då ska göra den ytterligare biopsin på underlivet. (för er som följer bloggen så fick jag ju cellförändringsresultat i dec)
Har ingen aning om hur det går till, men det blir nog bra.
Och måla f-n på väggen kan man ju inte göra innan han sitter där och grimaserar.
Kram och natti.
Mamma Maja

Ps, Julia har lärt sig säga fåglar, eller hon säger "popp-popp" så fort vi ser någon. Kan komma av att jag lärt henne att dom låter pip-pip. Hon kan även härma grisen med "öff"...hon kan även lite annat såklart, som att härma tigern, hunden, katten, apan (ibland) hästen och ankorna "ack-ack".

1 kommentar:

Mamma till Linus och Wilma sa...

Många kramar från Malin och Wilma..