torsdag 4 mars 2010

Härlig onsdag.

Igår strålade solen igen och då måste man faktikst ut och njuta av det. men först målade vi ju klart köket jag och Julia.
Påpälsade gick vi sen på en skön lång promenad med pulkan, på vissa ställen har faktikst tom snön fått ge vika och asfalten visar sig så där fick fröken J snällt hoppa ur pulkan och knalla själv.
Är våren på väg? :-)


Promenad i solen och såklart ska Pricken med!


Snön var lite isig och gropig så hon tog försiktiga steg framåt.


Hon letar alltid efter Maoo (katt) och Vof (hund) och Popp-popp (fåglar) när vi är utomhus och strålar när hon får se dom.


Fast ibland trillar man på rumpan, tur man är vadderad med både michelin outfit och blöja mamma...


- Hihi, ska du inte hjälpa mig upp då?


När mamma skottade uppfarten tyckte jag det var URTRIST att bara sitta här...


- Nu smiter jag mamma för jag vill faktikst inte gå in för mellanmål...


- Du kan inte taaaaaa miiiiiig! :-)

Kram Mamma Maja.
Ps, vi kom in på mellis vid fyra, efter att jag jagat ifatt henne si så där fyra gånger...

Inga kommentarer: