tisdag 30 mars 2010

PompDeLux

Äntligen kom dom! Och jag bara måste visa dom, dom är ju så Fantastiskt fina.
Hoppas Hoppas jag får sälja i höst!
Kram Maja


Dom fina denim shortsen, samma modell som dom ljuslila.


Den lilla detaljen som finns på a l l a plaggen.


Honey-shortsen i ljuslila.


Koftan, så så så välgjord och färgen är så fin.


Här blev färgen dock blaskig av ljuset...


Den otroligt söta och detaljerade lilla hatten. Samma nyans som shortsen och tightsen med knappar.


Close up.


Koftan, shortsen & lilla hatten.


Den fina ljuslila ballongklänningen.


Otroligt välgjord.


Ljuslila tightsen med skrynklor i nederkant.


Samma nyans på dessa tightsen som på koftan.


Fina lilla hårblomman. Skulle vilja ha en jag med.


Detta blir Julias fina påskaftons-kit.
Kofta, klänning och tights och blomman i håret.


Dom ljuslila med knappar, lite långa men det finns ju torktumlare :-)


Ännu en kombo...


Jag älskar dom här små ballong-modellerna!!

1 kommentar:

Mamma till Linus och Wilma sa...

Åh, jag hoppas verkligen att du börjar sälja. HÄr är en köpare direkt. Julia kommer bli jätte fin..