onsdag 12 maj 2010

Världens Finaste



Behöver jag skriva att det här är världens finaste, jordens finaste, universums finaste lilla tjej?
Julia.
Min fantasiska tjej, som tar sina små händer, drar längs kinderna på mig och säger
- Mamma...
Som brukar ta mitt långa hår och göra så jag inte ser, för att genast "städa" bort håret ur ögonen på mig och utbrista -Maaaammaaaa! Och le....
Som säger -Tatej, om leverpastej.
Pussar och blåser på Simons onda tass och där Simon råkade riva mig lätt när jag skulle undersöka hans onda.
Denna lilla tjej som matar, nattar, vyssar och vårdar sina kära dockor.

Dina pussar är dom absolut bästa, dina matkladdiga fingrar i mitt nysminkade ansikte kan inte kännas bättre och dina kramar, vojne vad dina kramar värmer hjärtat.

Flytta aldrig hemifrån, eller flytta, när du är 37, men ångra dig ganska fort, efter någon vecka eller så...
Kram Mamma

Inga kommentarer: