onsdag 23 juni 2010

En liten midsommar-resa

Julia och jag håller på att förbereda packningen av alla våra saker som ska med för midsommarfirandet långt borta.
Långt borta kommer gå jättebra att åka och det ska bli så HIMLA ROLIGT att äntligen träffa Lena och Ad!!
Lena och jag har kännt varandra i nu fem år men aldrig träffats!?!
Äntligen ska det bli av!
Hur det kan komma sig att vi lärde känna varandra frö fem år sen utan att ha träffats??
Blocket!
Hon köpte en klänning av mig och på den vägen är det.
Tänk vad MÅNGA nya fantastiska mäniskor jag lärt känna via nätet.
Både dom man sedan träffat IRL och dom bloggvänner jag lärt känna och som jag hoppas att man någongång ska få chans att ses.
Önskar alla en GLAD midsommar i förskott.
Datorn stannar hemma, nu ska vi njuta midsommarfest och utflykter och jag tror att det vaknas lite djur Julia kan klappa på något utav utflyktsmålen.
Spännande!!!
SoLong!
Kramar Maja

Ps, japp, midsommarklänningen i madicken modell med tillhörande hatt till Julia blev klar och "loggad" igår kväll. Sötaste söt kommer hon att vara med vita tights och sandaler till. Denna fantastiska tjej, VÅR fina duktiga flicka som glatt visar hur många år hon fyller om en månad. TVÅ fingrar hålls upp i luften.

Inga kommentarer: