måndag 7 juni 2010

Mera Norrköping....

Bilder från helgen, helt enkelt stulna från Robban och Kristinas blogg. :-D


- När mamma och pappa åkt passade jag på att bajja i blöjan...
Jag kan numera säga - BAJS, och peka på blöjan :-D
Mamma tycker jag är VÄRLDSBÄST!


- Sen ville farbror R ha hjälp med att vattna, men något vatten fick jag inte...
Hur tänkte han då??


- Det här är Ludde. Han var en närgången Casanova som mamma skulle sagt.
Men jag har idag visat mamma och pappa vart vi pussades, kinderna, och det är ju in te så farligt...


- Här har mamma och pappa kommit hem igen så nu fikar vi på altanen hos R och K, ni ser Robban och mamma, hon älskar muffins...som ni kan se :-)


- Här är jag och min farmor. Hon hade med sig en fin vagn till mig, GISSA om jag har kört den idag här hemma. You bet!

kram Julia

Inga kommentarer: