fredag 13 augusti 2010

En helt vanlig torsdag.

En helt vanlig onsdag kan man....


Plocka ned badbaljan och ta sig ett dopp när mamma duschar.


För DET tycker jag är det bästa som finns!!




Sen kan man få titta på Fem Myror är Fler än Fyra Elefanter och favoritlåten
Här är Här där man är, den kan jag se thugo gånger i rad, sååååå bra är den!

Sen får man ta på sig, gå ut och gå så mamma får steg och så vila fm..



Efter lunchen så kan man blåsa såpbubblor på altanen!





Och så kan man leka med Duplo, vi blandade Cirkus och Bondgården och gjorde apans gunga i huset :-)


Om man tröttnar på Lego kan man alltid plocka fram bagen och Svinga lite golf.


Ja, den här blir bra, den tar jag!

Och skiner solen, som igår (och idag!) så fikar man bulle och saft på trappan, och tittar till mina smultron och jordgubbsplantor, och äter det som finns :-)


Rita, kan man också göra en helt vanlig torsdag om man vill.


Med den här ska jag rita Kaninen vi såg på Liseberg!


Och precis innan det är dags att ta på pjamas, och jag har hittat mitt förkläde, ja då kan man blåsa lite bubblor med pappa också!

Kramar Julia

Ps, om ni undrar varför nappen är inne så himmelens mycket just denna dag så beror det på ILSKNA och MÅNGA getingar.
Julia vet att ser hon en geting så står man STILL och KNIPER IHOP munnen. (inte förösker FÄKTA iväg dom på hoppande ben som pappa J...)
Men om det sitter en napp där så flyger inga getingar in...
Säkerthetsåtgärd alltså!
/Mamma

Inga kommentarer: