söndag 5 september 2010

Sista veckan avklarad!

Äntligen är stegtävlingen slut!
Igår var sista dagen och efter att ha tillbringat nästintill 24 timmar om dygnet med en stegräknare på höften är det skönt att knäppa av sig den.

Ca Sju veckors trampande inbringade totalt 681.943 steg, vilket jag är otroligt nöjd med!
Jag kan tacka mina goda resultat för otroligt sköna promenadvägar, massor av utomhuslek, mycket aktivitet, stort hus i två plan, dåliga komunikationer till city, ingen bil till vardags, en timmas promenad till Ica T/R och Julias rutin att varje dag, oavsett väder, sova i vagnen vilket gett mig massor av "gratis" motion dagligen.

Nu kan jag nästan, men bara nästan, inse att det är okej att slå ned på takten lite, att någongång sitta still på häcken och bara vifta med tårna.
Men vi får se.... :-)

Vem som vann denna faschionabla tävling vet jag inte, redovisningen har varit under all kritik och man har inte haft en aning om hur dom andra legat till i förhållande till en själv, sånt gör mig piss och jag kommer inte att delta när den eventuellt drar igång igen.
Nu återstår att se vem som ska koras och vinna potten på 900 riksdaler så I'll be back och rapporterar :-)

Kramar Maja

Inga kommentarer: