fredag 22 oktober 2010

Julklapp

När det stormar och man inte kan sova kan man fundera, och då kom jag på vad Julia ska få i julklapp av pappa J och mig.
En pojkdocka med snopp, såklart!
Har någon sett någon fin eller har tips på bra nätsidor så Välkommen!
Här på leksaksaffären i lilla staden har dom det inte.
/Maja

Ps, häromdagen kom hon utspringande i köket, totaly naken.
- Jajja nakefiiiiiiis!! Hihi....
- Ja, Julia är en nakenfis nu.
- Jajja sippa.
Och så funderade hon ett tag och så kom det.
- Pojka sopp, pappa sopp, Anna gocka sopp!
- Ja du har helt rätt julia.

När jag kom in till henne i förrgår efter vilan satt hon kavat upp i sängen.
- Bebe komma jumpan dä, sova jajja famm. Pusspuss.
Tja, det är ju bra att hon vet att den kommer ur rumpan nånstans och att hon promt vill ha bebisen i famnen och pussa på den.

/Maja

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja då det finns en från New born baby i ett stort kit med potta, nappflaska, napp, matskål etc. Sedan har ju New born baby mycket tillbehör, kläder etc man kan köpa till om den blir populär hemma, det är den här iaf!Rimligt pris har jag för mig, ca 250-300 på toys r us.
Han kan kissa också när han får dricka i badet!Pefekt storasyskonpresent!