onsdag 13 oktober 2010

Undrar vilka ni är.

Kände att det var dags att lägga in en ny bild här på sidan.
Den där bilden, på Julia, full av smulor från fikat i skogen, under våran lilla svampletar-promenad i höstas, i färd med att pussa mamma.
Den där bilden är så mycket Julia.
Så mycket kärlek.

Räkneverket här på sidan har precis klickat över på 12000 sidvisningar.
Via statistiken vet jag att ni är runt 120 per dag som är här och läser om livet vardagen och händelserna i vårt liv.
Jag känner många av er, men långt ifrån alla.
Hur som haver är ni ju Välkomna hit :-)
Kram Maja

4 kommentarer:

Jenny sa...

Jag kikar in med jämna mellanrum, tycker det är mysigt att följa era små och stora projekt och självklart Julia som är jämngammal med vår molly ;)

Jag känner ju Jonas sen Chalmers, vi träffades allihopa på k&l's bröllop för ett år sen. Måste passa på att gratta till bebisen i magen också, har inte gjort det än! Så - hurra för er och storasyster Julia!!!

Mamma till Linus och Wilma sa...

Vilken underbar bild på dig och Julia.. Jätte fin...

Materielltjej sa...

Det är underbart att följa ER här. Vi "träffades" på familjeliv men aldrig IRL, jag han inte haka på träffarna men kikade in här då du hintade om bloggen och har kikat in lite då och då sen dess

Anonym sa...

Jag kikar ofta :-) Kram Annika,Elly och Joel.