torsdag 16 december 2010

Lek med Linn & Lova

Linn, busfrö nummer ett.

Igår tog vi bussen några hållplatser för att slippa dom värsta backarna, för att sen hälsa på hos Linn och Lova och mamma Elin för lek och supergod fika som barna hade bakat.

Dom där busungarna vi har drog förstås iväg ganska snabbt och busade på eget håll så Elin och jag fick pratat och fikat allena.
Det var duplolek och hopp i sängen och jag vet inte allt dom hade för sig dom busungarna men roligt var det tyckte Julia som gillar "Jinn och Jova".


Lova, busfrö nummer två.

Julia, busfrö nummer tre.


Försök få ett kort på tre busfrön ihop, en omöjlig uppgift, men här är dom :-)

Efter fikan tog vi en promenad till Ica för matinköp för att sen hinna med den utlovade bussen hem.
Vi kommer nämligen vara gräsänklingar jag och Julia, nu två kvällar i rad så då gäller det att ha mat hemma, speciellt när det är som idag utanför fönstret.
Full blötsnö-storm, jag ska vara glad om jag med livet i behåll kan ta mig till brevlådan :-)

kramar, Maja

Inga kommentarer: