fredag 14 januari 2011

S n o p p eller S n i p p a?

Taaa-daaaa!
Får vi lov att presentera, Familjens fjärde medlem.
Beräknad ankomst om ca 12 veckor.
Troligen mindre om jag har rätt magkänsla.
Och det blir en...
Med S n i p p a!!
Herregud vilken lättnad!
Önskade verkligen ännu en helt fantastisk dotter att skämma bort, att få se henne växa upp med Julia som storasyster och tulta runt i Julias alla fantastiska och fina, på tok för lite använda kläder som jag sparat.
Två fina tjejer att tokälska....och ha ständig oro för. Hm...

En liten tjej, på lördag 27 veckor stor, ca 900 gram.
Den enda suddiga bild det gick att få var denna men den är så på pricken lik Julia vid samma tidpunkt då vi gjorde Köns-UL på henne att det är helt galet.

Bevismaterialet att pappa J bara kan göra flickor :-)
Fanns inga tvivel sa Hillevi, en med snippa är det.

Kram, Maja

5 kommentarer:

Elias & Emilia sa...

Jippi!! Emilia ser fram emot att få en kompis att busa med!

Mamma till Linus och Wilma sa...

Grattis, vad roligt.
Fast vem skall jag nu fynda kläder hos.. skämt å sido..

Många kramar till er alla.
'

Malin sa...

Grattis!! Hihi *lättnad*...du är för rolig =) Fast jag förstår dig, det finns så mycket sött till flickor och det är så roligt att ta fram allt fint man redan har en gång till. Fast sen får man "betala" i tonåren, inte lätt alltid att ha en tonårstjej i huset =) Mänga kramar från Malin

Tina sa...

Men du Maja... det ÄR faktiskt underbart med snopp också. Det vet du säkert, för Maja har ju massa fina kompisar med snopp.

Julias Mamma sa...

Hihi, såklart det ÄR superfint med s n o p p också och ja, Julia har en massa fina kompisar med s n o p p fast jag "önskade" mig ännu en tjej...vi har fått och uppfostrat en helt fantastiskt liten dam så jag kanske bara inbllar mig att det är lättare med tjejer :-)
Sen får vi ju användning för precis allt igen och behöve rinte fixa något alls. (i klädväg, sängväg, allt sånt jag hade velat ha rosa/ blått finns ju nu redan sen julia var bebis, i rosa...)
Otroligt avstressande :-)
Kramkram!