måndag 10 januari 2011

Utflykt med pappa J.

Igår skulle jag få lite egentid då kroppen var trött, så Jonas tog med Julia på en tur till sitt jobb för att hämta lite papper, bytte sågen på Jula och så stannade dom och handlade på Ica.
Jag tog en långdusch, läste ut min bok och tog 25 minuter på löpbandet, inte just i den ordningen :-)

Julia fick sitta på pappas kollega Thomas "snujjstoj" och rita med tuschpennor.


Det blev en jättefin teckning som jag sedan fick och som nu hänger här framför mig.

- Vi vaj på Ica, Juja fick köja en jiten kundvan.
Förklarade hon när dom kom hem och hon berättade vad dom lagt i vagnen.

Oj vad saker!

Det är skönt med egentid men jag tillhör kanske dom där ovanliga som egentligen kan vara utan det för allra bäst och mest toppen mår jag när Julia är i närheten och babblar och bubblar och ja, trots att hon bara var borta i ca 1,5 timma så saknar jag det lilla livet den där korta stunden.

/Maja
Ps, bilderna tagna med Jonas mobil....




Inga kommentarer: