tisdag 1 februari 2011

Status en tisdagsmorgon

Regntung himmel ute.
Glada pigga miner inne.
Max (hoppas jag!) 79 dagar kvar till lillasyster kommer.
Går in i vecka 30 på lördag.
Nyklippt och jättenöjd.
Tack Emma på Salong K!
Magen låg under kurvan igår vid mätning hos Anna på Mvc.
Så nu blir det tätare kontroller, varannan vecka är inbokad fram till förlossningsdatum.
För att påstå mig vara en flodhäst tyckte hon att jag var en ovanligt "fräsch" flodhäst, Anna är rar :-D
Julia var som ett tindrande ljus hos frisören, medan jag fick massage när håret tvättades
(massagestolar) och klipptes i ca timmen
Hon kapade av dryga 10-15 cm på alla längder och klippte upp en mjuk variant av snedlugg..
Julia satt i sin vagn, myste med Pricken, snutten och läste alla fyra Bu & Bä böckerna jag plockat med, fikade på lite yougurt, skivad banan och sina bokstavskex hon själv stoppat ned i sin burk.
Mina utlästade finstövlar hämtades och YesYesyeeees! Jag får på mig dom!
Förvisso hade jag dubbla stödstrumpbyxor :-)
Men hallå, fuska får man väl?!?
Nu ska det ordnas med lite presenter,fixa Julias klänning, se om min klänning passar och så ska alla papper ordnas inför mötet med AF handläggaren imorgonbitti.

Tjing so long!
/Maja

2 kommentarer:

Tina sa...

Kan man inte få se en bild på frisyren?

Mamma till Linus och Wilma sa...

Vill ju gärna se en bild på din frisyr..

Så härligt att läsa om dig och Julia..