fredag 8 april 2011

Läggdags & Fynd

Finaste Julia i sitt nya fina nattlinne.

Igår tog vi en sväng in på Bror & Brita som hade stor utförsäljning på massa NameIt kläder.
Bla detta fina nattlinne för 50 kr.
Vi köpte också en bodysuit/pyjamas till Lillasyster att växa i...

-Pusspuss jijja cjovn.

Julia har lagt beslag på några utav dom bebis-saker som tagits upp och ligger i linneskåpet och väntar, bla sin gamla speldose-Clown från BabyFehn.
Helt fantastiska fina speldosor har dom och Julia hade ju denna i sin vagn som liten.


Detta är den stora, vi har en liten mindre vagn-variant som Lillassyster ska få ha att fokusera på.

När jag kröp ner hos Julia imorse i hennes säng:
- Min säng gåj ju inte söndej mamma fast du äj stoj mamma.
Så hade hon clownen hos sig så jag berättade att den hade hon i sin vagn när hon var bebis.
- Men, vajföj hade ja de??
- Du tyckte den var fin och färgglad tror jag, och så kunde den spela en melodi.
(den funktionen är tyvär trasig på stora varianten)
- Jaha...ja den äj jättefin tycke ja.


Jag fyndelifyndade också en topp från Esprit i ljungrosa till Julia för ynka 80 kr.


Kram Maja

Inga kommentarer: