fredag 23 september 2011

Vad har hänt med min tejp?


Jahopp....så åker man iväg och handlar en timma och när man kommer hem, möts man av detta???
:-)

Eftersom jag tydligen inte kommer använda all den där maskeringstejpen jag fivk när jag fyllde så får man väl använda den till annat tyckte Jonas och Julia och tejpade upp Julia på golvet...


Och en hoppa-hage...
Mitt i köket.
Tur vi har stort.
Idag kommer mamma Johanna med Olivia och Viggo.
Får väl se om vi får några hopp innan eller efter våffellunchen.

/Maja

1 kommentar:

Malin sa...

Vilken bra idé med hage inne!

Alltså du bloggar så flitigt så varje gång jag tänkt gå in och kommentera så finns det nytt att läsa så lägger man ner tid på det istället. Sen är det lätt att läsa när man ammar men inte att skriva så jag är ännu sämre än vanligt.

Kul att ni provat de kalljästa bullarna!

Göra sig av med baby och barnkläder...åh jag har lika svårt!

Och flitig är du med penseln som vanligt, heja, heja!

Ha en skön helg, kramar