onsdag 26 oktober 2011

Paket per Post


Dom här kom på Posten och eftersom Julia badar varje dag och Alice kanske var fjärde så är dom testade och ska jag vara helt ärlig så skulle jag cokså vilja kunna krypa ner i ett bad med den där oljan.

Den doftar perfekt lagom mycket.
Den andra Natusan med AloeVera (grön kork) som vi har, och likaså den med Lavendeldoft luktar sååååå starkt.
Den här doften bara anas lite.

Julia gav högsta betyg.
-Åh den sänns supej-häji mot magen!

Jag kan rekomendera den varmt. Även för doft-parfym-känsliga näsor som min.
Framför allt blir allt så mjukt och Julia som verkligen avskyr att få vatten i ögonen om vattnet innehåller tvål kan lungt andas ut.
Det svider inte.
No teers står det på flaskan och ja, det kan jag hålla med om, för engångs skull.

/Maja

Inga kommentarer: