måndag 5 december 2011

För utklädning...

....en sista inlägg med en liten vädjan.
Jag läser på olika bloggar om önskelistor till barnen och ofta förkommer köpta utklädningskläder.
Därför gör jag här en vädjan i etern.
Snälla rara ni som har för avsikt att ge vårt stora barn ett litet paket...
Snälla, Köp inga, absolut inga utklädningskläder.
Jag förstår att det vore roligt men jag ber er.
Det kan inte ha gått någon förbi att jag syr, och har gjort i flera år, och har starka åsikter om kvalite på leksaker, färg och form, även till barn.
Jag vill, självklart sy mina döttrars utklädningskläder, prinsessklänningarm pippidressar, poliskostym och vad det nu kan tänkas vara som hon vill ha..
För att dom inte ska vara som alla andras, för att det ska vara fint sytt, i bra kvalite och med massa kärlek.
Så snälla, inga köpta utklädningskläder, jag KAN sy och gör det GÄRNA, speciellt till våra fantastiska tjejers lekhörnor.
Tack!
Nu ska mamma Mu sova.
Kram

Inga kommentarer: