fredag 16 december 2011

Torsdagsbesök


Igår fm strax efter frukost kom mamma Jenny förbi och hälsade på med Wilmer medan Edwin var på dagis.
Vi fikade lite, pratade lite och Julia ville inte alls leka med Wilmer.
Men sen skulle jenny prova en massa skor från min garderob, då hon skulle låna några till kvällens Julfest och då minsann gick dom små barnen omkring styltande i mina höga klackar.
Sötnosarna.

Ovan enda kortet som togs men bättre ett än inga.

På eftermiddagen tog vi oss i kragen och städade upp i Alice rum, dvs bygg-rummet, dammsög och torkade och tog upp madrasserna, bäddade och fixade lite mys, eftersom farfar och Gunilla ska sova där då dom kommer ikväll för några dagars julfirande.

Något syende på tjejernas julklänningar hann jag inte, inte heller har jag sytt Julias sjuksköterskeförkläde som ska komma med tomten men jag har ju 8 dagar på mig :-)

Effektiv är mitt andra namn.

Just ja, tumlaren funkar inte igen, heppz!

kram Maja

Inga kommentarer: