onsdag 18 januari 2012

Mamma värme

När jag knycker nappen för Julia mellan varven och inte är i närheten av ngn av nappburkarna så brukar den slinka ner i dekoltaget mellan boobsen tills nappburken närmar sig...
Fråga mig inte varför det har bara blivit så...sen kan jag glömma den där ett tag tills Julia kommer och frågar om hon får ha nappen för hon är så snuttig som hon säger.
(jodå, ibland har jag även Alice napp där..)
Ibland försöker jag då säga att Uj den vet jag inte vart den är men hon vet ju, att den ligger där hon vill ha den, mellan boobsen mina och blir go.
Idag är hon lite extra snuttig, inte riktigt kry det lilla livet och trött efter att ha snorat och hostat under natten.
Så, idag kom hon till mig med nappen hon hittat i sin säng.
- Mamma kan du jägga den häj mejjan dina tuttaj tack.
- ???? Varför då Julia, undrade jag lite förvånat.
- Jo den bjij så vajm och gosig då....och söt.
:-)
Mamma-snutt-värme-behovet uttrycker sig ibland på olika sätt.
Vissa gånger behövs det bara en mamma-varm napp för att fylla det.
/Maja

Inga kommentarer: