söndag 18 mars 2012

Å-å-å-å-h så inspirerande OCH beroendeframkallande!

Jag har hittat hit!
Hit till denna underbara wunderbara blogg.
Att titta in där är som att titta in i en skoaffär.
(Skonarkoman, det visste ni ju ;-))
Så här i tiderna före barnens kalas, mitt kalas och andras kalas och festligheter, alla tillfällen som "Kräva ett gott bakverk", då mitt huvud surrar och snurrar med ideér hur tårtor ska bakas så är detta ett lystmäte.
Titta framför allt under kategorin: Tårtor Barn.
Himmel Oh My Good!!
Detta är numera min favorit numero Ono.

Ps....nu hoppas jag inte att alla dra för stora växlar och förväntar sig stordåd på tjejernas kalas i form utav lika snygga tårtor som tjejen Ulrika gör men något ska jag väl lyckas få till om jag får öva ett tag med barnens Playdoo lera...
/Maja

1 kommentar:

Mamma till Linus och Wilma sa...

Vilka bakverk.. Läggs absolut till favoriter