onsdag 21 mars 2012

Julias Kärlek


Det här är Julias kärlek.
Robin.

Idag när alla åkt hem sitter vi och pratar lite.
- Jobin äj min pojkvän...ja ääääjskaj honom.
- Han är ju pojke och din vän..så ja, pojkvän.

När Jonas sen kom hem så satt hon på pallen, och så vände hon ner huvudet som hon kan göra om hon blir blyg och så kom det igen.
- Jobin äj min pojkvän, ja äj jätte säj (kär) i honom.
Så då frågade jag hur det är när man är kär.
- Jo...de äj näj man haj en massa säjek (kärlek) häj i sitt jätta..
Och så visade hon med handen på hjärtat...

Jaha...sin första kärlek vid 3,5...
Jag tror åtminstone att jag var 7 innan jag var kär, och han hette Fredrik och var rödhårig och vi träffades på Kyrkans läger :-)

Fantastiskt härligt att dom gillar varandra det är det iallafall!
/Maja

Inga kommentarer: