fredag 6 juli 2012

Hotell Post


Hit ska vi idag...

Hotellet Jonas jobbade med under en hiskelig massa år och som det var stor baluns och invigning på i januari.
Då respektive inte fick plats..
Det har nu hans chef Håkan rådit bot på och bjudit in hela projektgruppen med respektive för lite mingel, middag, baluns och övernattning.

Så, i eftermiddag kommer farfar och Gunilla åkande för att ta tjejerna över kväll och natt.
Alice första (!!) barnvaktsstund. (jo sant)
Och Julia  som aldrig sovit utan oss över en natt (också det är sant)

Julia har försäkrat sig om att jag ska ha min telefon nära, så jag hör om hon ringer.
För hon kommer sakna säger hon.
Och jag har sagt att hon får ringa när hon gör det.
Trygghet.
Vi har ordnat gott att grilla för kvällen, det finns fredagsgott och Julia-fredagsmys.
Frukostsaker och allt dom kan behöva ha.

Hur vi hade det återkommer jag om men åh vad jag kommer sakna mina tjejer!
Ni vet det der energi-boostande att kunna gå in när som helst och bara köra ner näsan i deras nackar och dra in doften låååååångt i näsan och bara veta att det här, det är mina tjejer det.
Till skillnad mot många andra så har jag liksom aldrig behov att vara utan dom.

Men hotellet är fint och jag ser fram emot frukost-frossande .-)
Det var också en tämligen angenäm sak att packa sin lilla weekend väska, bara packa för sig själv, aftonkläder och smycken, och kuvertväskan som nu Julia verkligen försäkrat sig om att min telefon får plats i, så hon kan ringa...

Återkommer imorgon.
Nu njuter vi fredag!

Kram Maja

Inga kommentarer: