torsdag 22 november 2012

Att efterlysa kunskap från er!!

 
Blogger har ändrat beteende och en vän har stött på samma problem som jag.
Så, ngn av er kanske också gjort det och fått till en lösning.
När jag lägger in bilder, mer än två, och sedan ska ändra formatet till Extra Stor, som jag alltid gjort och det alltid fungerat.
From idag kan jag bara ändra formatet på de två översta bilderna i varje inlägg.
Resten får jag inte ens upp valmöjligheterna på (Liten stor ExtraStor Ursprungsstorlek osv)
Någon som vet lösningen?
Jag vill ju ha stora bilder, inte pytte.
Tack på förhand
Maja

2 kommentarer:

Mariah sa...

Jag är lika glad som du om du får svar, ha ju samma problem.
Kram

Flickornas Mamma sa...

Och vi är nog inte dom enda....
Kram, så fint Nortons rum blev!!
Sån röd filt med stjärnor har jag beställt fast som överkast till Alice tills vi byter till utdragssängen.
Kram