torsdag 22 november 2012

Att inte ha nog med plats

....man skulle ju kunna tro att det handlar om mina skor...
Men det är utrymmet på bloggen jag pratar om.
Med jämna mellanrum får jag ordna nytt lagringsutrymme eftersom jag publicerar mycket foton.
Den här gången svär jag på alla språk jag kan utom svenska.
För svära får man inte för Julia, såklart.
Det strular något fruktansvärt kan jag lova.
NU har jag efter massa om och men och kurva (kroatiska och ett jäääääätttteee fult ord)
ordnat en ny admin skribent, som fortfarande är jag.
Och headerbild lyckades jag byta till den svartvita jag tog på tjejerna.
Men jag får det inte att funka med fotona.
Jag kan inte förstora dom.
Och dom kapas i kanten.
Och alla ändringar vill jag sitta i lugn och ro med för varje liten annorlunda knapptryckning resulterar i högre puls och lite rädsla för att råka radera alla år av dagsboks-bloggande för barnens räkning.
I'll be back.
Hasta la vista.
/Maja

Inga kommentarer: