torsdag 6 december 2012

Att gå på lammull

 
Julia frös om fötterna efter någon timmas lek utomhus sa hon trots att hon rör sig hela tiden.,
så igår tog jag bilen till city.
Jodå, jag tog b-i-l-e-n och kanade mer eller mindre ner till skoaffären.
(Mycket duktig, m-y-c-k-e-t stolt över mig själl, mycket!)
Där investerades, jodå, för dyra som skam, i ett par lammullssulor.

 
Mjuka och gosiga.
Tyvär fanns dom inte till Alice i 23 så hon fick tjocka filtsulor till sina Kavat.

Men nu behöver jag er hjälp med att hitta ullstrumpor.

Bort med hemstickade raggsockor som inte håller värmen.
Men vart hittar jag bra ullstrumpor?
Behöver genast i stl 23 och 29.
Och minst 90% ull.
Letat på alla nätbutiker jag vet...
Maja
 
 
 
 
 

1 kommentar:

Katharina sa...

Hej,

Minimundus har en del har jag sett. Kanske något kan funka?

http://www.minimundus.se/body_klader/ull_strumpor_vantar.htm