fredag 26 april 2013

Att försöka förmedla det där härliga


 
Imorgon skjutsar familjen mig bort till Främjandets Lägergård i skogen.
Till söndag ska jag gå deras Ledarutbildning för att själv i höst få starta barngrupper.
Igår hittade jag en mapp full av bilder från de tre terminer vi haft i skogen.
185 bilder kärlek.
185 bilder som visar hur ofantligt härligt vi haft det till skogs.
Jag önskar fler barn fick möjligheten att upptäckta skogen på det här sättet.
Här kommer bilder på Julia (och Alice som medhängande nyfödd plutt i sele) från alla terminerna.
Hjärtat blev alldeles mjukt när jag såg dom.
Ren sann glädje, förväntan, förundran, nyfikenhet och omtanke sitter i varje bild.
I höst är det jag som ska förmedla samma känsla och värden.
Härligt!

 
 



 
 

 
 



 
 



 
 



 
 



 
 

 
 



Inga kommentarer: