tisdag 4 juni 2013

Att ha nya outdoor skor i Främjandets färg

 
Eftersom jag var tvungen att klicka hem nya outdoorbyxor som tål vind vatten smuts och klarar av ett lager underställ under dessutom och som dessutom förser mig med en väldig massa fickor så var jag faktikst tvungen att även klicka hem ett par nya outdoor skor för att väga upp det hela.

 
Johodå.
Snyggelisnygga och bra vandringssula må jag säga och kisar man lite är färgen helt identisk med Främjandets blåa så johodå kommer bli utmärkta i skogen.

 
Nya byxor och annat fanns till fantastiska priser på
Fritidskläder men dom här fantastiska trekkingskorna klickade jag hem för några hundralappar på Hm.....
 
Maja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Maja!! Jag skickade ett mal till bloggmailen tidigare angående ett golv ni målat om. Hoppas du har lite tid över att svara på det :) Hälsningar Sandra

Unknown sa...

Hej Sandra
Förlåt men den Mailen strular men om du lämnar din mail i en kommentar här, publicerar den naturligtvis inte, så kan jag svara på dina frågor från min privata personliga mail.
Hör av dig.
Vänligen maja