söndag 28 juli 2013

FÖDELSEDAG

 
 

Jag firade födelsedag igår.

Ett ojämt tal men också dom är ju värda att få sig lite Hipp Hipp Hurra och blåsa ljus.
Men vi firade ju inte bara min födelsedag utan även Julias då vi bara är två dagar emellan varandra och släkten ganska långt bort som kom åkande.

 
I klänningen från Esprit som alltid komplimenteras och som jag älskar för färgen formen och modellen.

 
 
 
 
 


 


 



 
Vi kunde sitta där ute länge, när vi väl flyttat ut efter lunchen och lagom till födelsedagstårtan.
När solen kom fram.
Och både jag och Julia skämts bort ännu en gång med överdådiga paket.
Fågelbad och klädinköp och så den där Spa-dagen på Kurorten.
Även från ett land långt borta där pappa/morfar just nu befinner sig hittade födelsedagspresenter fram till både Liten och Mig.
 
Och när vissa vinkats av framåt kvällen och barnens farnor och morbror stannat kvar för att sova över natt så satt vi där ute.
I terassvärme.
I fleecefilt ju närmare över midnatt det kom.
Och drack vin och pratade.
Och kvällen inte kan sluta så mycket bättre den där dagen när man firat att man fyller ojämt.
Ni känner säkert själva igen det.
 
Så tack alla.
 
Tack för alla hälsningar, vykort, paket i lådan, samtal och presenter.
Från både mig och Liten.
 
Maja

Inga kommentarer: