söndag 13 oktober 2013

DEN DÄR KREATIVITETEN


Det är ju inte bara jag som har en kreativ ådra i mig som måste få utlopp mestadels hela tiden, så har även dom två små barnen.
Det ska pysslas, målas, skapas och leras och finurlas och kommas på saker.
 
 
Det som ligger högst upp på tio i topp listan är att måla med riktiga akvarellfärger.
Stora stora tavlor som mamman ramar in och sätter på vägg.
Just nu har jag lagt in beställning hos Julia om tre stycken till tvättstugan.
 
Så vad passade väl bättre att göra när sjukstugan var i sitt esse än att smygstarta med beställningen?


 
Vi får väl se när jag får mina tre tavlor levererade så tvättstugan får sitt ett minilyft.
 
Färger, penslar, färgtråg och special-akvarell block är allt från Biltema och fungerar alldeles utmärkt till barnens skapelser.
Om nu någon skulle vilja testa...
 
Maja

Inga kommentarer: