torsdag 24 oktober 2013

NY SÄNG - NYTT ATT BÄDDA MED

 

Så har Alice fått sin nya säng.
Eller nya och nya.
 
Äntligen är den vit, har fått fotgaveln avkapad, madrass kapad för att passa och barnkammaren är ommöblerad.
 
Pics kommer.
 
Men, när man byter från urvuxen spjälsäng till stor utdragssäng så behövs även kuddar och täcken inhandlas så idag for jag till Jysk och frotterade mig, vilade kinden mot, klämde på, simulerade sömn,
kort och gott så ängnades en smärre timma där för att shoppa det bästa.
Det blev kvalite från Hoie.
Lite smått avundsjuk måste jag erkänna att jag blev för det där täcket minsann, gose gos.
Och kuddarna....för någon som är extremt noga med hur man lägger huvudet på natten för att ens kunna blunda måste jag nog säga att dom här verkligen verkar hålla måttet.
Får hoppas att Lillskroten tycker detsamma då hon är av samma sova-gott-kaliber som Moi.



 

Maja


Inga kommentarer: