fredag 11 oktober 2013

WALK IN THESE SHOES


Tripp-eli-tripp.
 
Johodå.
Bara fantastisk roligt att walka omkring i meinen skoen.
Möten, intervjuer, samtal, barn, dagis, sjukstuga, hem.
Det senaste mötet med företagets Vd varade i två timmar och gav mig om möjligt ännu flera kråksparkar kring ögonen.
Skratt måste ju vara det bästa för själen.




- Tittelituut!
 
Den där sneda posen med titeln Dålig hållning...
Den bjuder jag liksom på den här morgonen.
Klänningen var iallafall mitt bästa casual-wardrobe köp och var faktiskt min julklapp från sambon
f-ö-r-r-a året.
2012.
Johodå.
Även jag kan ha svårt att shoppelishoppa ibland.
 
Den underbara tighta klänningen med lite tjockare tyg så allt stay in place så att säga hittades på Zara och kan klickas hem här.


Skorna då...
Klassiska pumps från Mai Piu Senza, vad trodde ni :-)
 
Och ja, jag borde ju ha dragit av klackarna en aaaaaning före fotograferingen, jag vet ju det, eftersom det utanför ytterdörren tenderar att likna gyttjepöl pga den där grävaren som fart omkring men nej, jag bjuder även på det.
Lite mudd från verkligheten.
Och jag tror nog att alla har lite lera på skorna så här års.
 
Maja

Inga kommentarer: