fredag 15 november 2013

ÄNNU ETT PROJEKT


Liten sneakpeak på vad jag gjorde igår....
 
Objektet som får sig ett lager av Pekingsvart var inte det enda som råkade ut för penseln.
Jag menar, om jag ändå dragit fram penseln, och av med burklocket, jamen då kan jag ju lika gärna måla på liksom.
 
Jag lovar att visa vad just detta är för hemligt....



Förutom att måla objekt slutfördes en hel del projekt och jag trodde aldrig att klockan skulle bli halv två så jag fick åka och hämta dom älskade barnen.
Herregud vad dom fattas mig de där dagistimmarna.
 
Och som vi myste sedan.
Tog igen all den där saknaden med råge.
När kvällen kom var det två trötta barn som nattades med saga och ja, jag satte mig bekvämt i fåtöljen och tog mig en filmkväll medan J var ute med jobbet till sent.
 
Härliga torsdag!
Och idag, idag blir det dagiskompislek för hela slanten för storfian, lillfisen och jag, vi far till biblioteket vi.
 
Happy Fredag!
 
Kram
Maja

Inga kommentarer: