måndag 30 december 2013

DET BLEV ETT KLIPP FÖRE NYÅR


Toddeloo denna måndag dagen före nyårsafton.

Här står jag och är lite i hatten kan man ju tro men jag fick för mig att jag kanske ska addera en rolig liten accessoar på nyårsstassen för att skojsa till det lite.

Hur som haver har håret fått sig en rejäl avkortning, tio cm klipptes på dom trasiga längderna och skadade håret ska nu få återhämta sig och växa sig tjockare.
Vill göra håret varmare i tonen men det får vänta lite tills min personliga frisör är hemma i trakterna igen.



Hm, hatt eller inte....?

Men, nu är vi väl ganska redo inför morgondagen tror jag och jag ska bara handla det sista och köra bort Julia till Ella för lite lek innan kvällen tar vid här hemma.

Önskar alla en fantastisk måndag!

Kram

Maja

Inga kommentarer: