fredag 13 december 2013

TILL DOM DU BRYR DIG OM....



Ett band runt handleden med den viktigaste informationen

Till alla dom du bryr dig extra mycket om.




För ett tag sedan kom jag i kontakt med Ola.
Snille-mannen bakom dessa fantastiska armband.
Snygga Smarta och för personer med extra svår sjukdomshistoria, rena Livräddaren.

För vem vill inte vara trygg?
Men samtidigt inte behöva tumma på design och att kunna bära det i vardagen, oavsett vilken vardag man lever och verkar i.

 Jag bär mitt nästan varje dag.
Där ryms mitt namn, min födelsedata och numret till Jonas och min mor.

ICE - In Case of Emergency

Ni kanske har sett dom förr, läst om dom förr?
Om inte så kan ni läsa mer om det här



Det är inte bara dom kvinnliga handlederna som fått design-tentaklerna att spreta lite extra, 
Männen har också fått sitt kan jag lova, som ett stilsäkert klockarmband, med undantaget att det är
fullmatat med all den viktiga informationen som vid olycka kan rädda livet.




Och nu till det bästa kära vänner:
D-e-t  b-ä-s-t-a!

Ta-daa!


ICE112 och Ola, ger er fina läsare 20% off på allt på shopen!

Ni uppger kod: JUL20

Koden gäller from idag fredag den 13 dec tom torsdag den 19 dec kl 24.00

Shopen hittar ni HÄR



Trygghet för alla åldrar.

Julia och Alice har varsitt att sätta om handleden.
Det ger otrolig trygghet. 
För oss.
Om något skulle hända, om man tappas bort, om det sker en olycka.
Var som helst, hur som helst, när som helst
Om, Om, Om....

Så, därför vill jag tillsammans med Ola ge er alla möjligheten att för liten peng skapa trygghet till dom du bryr dig extra mycket om.


Ps,Under helgen kommer jag lägga ut en tävling där DU har chans att vinna Dambandet
 inkl  3 raders gravyr.

Wooppa-wooppa!

Kram

Maja

Ps: Barnens armband är photoshoppade , dom grå strecken, så deras födelsedata samt mitt nummer inte ska synas.
Men det, det vet jag att ni förstod.
För ni är världens bästa.
Ville bara förtydliga, ändå.

OCH om ni som vanligt klickar på alla Här och ord som är understrukna så länkas ni direkt.
Bara förtydliga...då jag fått frågor om just detta.
Kram


Inga kommentarer: