måndag 20 januari 2014

DAGENS LUNCHVAL


Dagens Lunchval enligt dom två minderåriga i familjen.


Godmorgon måndag och härliga nya kalla vecka.

Himmel så kallt det är!

Men vi har varit ute och njutit av snön även igår och då tillsammans med vännerna som vi sedan även bjöds på lunch utav.
Lyx en söndag när kroppen var lite seg efter den sena hemkomsten efter lördagens dans där jag fick köra hem i en väldig snöyra och vägar som snöade igen i rask takt.
Huvudet la jag på huvudkudden närmare fyra.

Ny vecka och vi spenderar måndagen med mys och brasa och det bästa jag vet.
Att åka och handla med båda barnen.

Jag laddar inför två späckade veckor vad det gäller intervjuer och möten och aktiviteter och måsten med Friluftsfrämjandet inför styrelsens åtaganden och årsmöte.

Det märks att de flesta företagen vaknat lite till liv nu efter jul och nyårsledighets-dvala och det blir ett litet pusslande att min agenda ska stämma med deras men problemet är angenämt och spännande.

Men idag tar vi måndagskväll och lägger kvällstimman på att författa ihop en verksamhetsberättelse.
Och barnakramar.
Soffmys och samtal och att montera den där taklampan.

Kram

Inga kommentarer: