onsdag 5 februari 2014

DÖ SÖTDÖDEN EN SMULA


Att det finns en önskan om att hushållet ska utökas med en liten hund har vi inte undgått.
Det pratas och önskas om den där hunden dagligen.
Den ska vara brun och stor och ha rosa koppel minsann.
Heta Pelle eller Filippa, det är inte så noga, bara det blir en hund.

Och så ramlade jag på dessa fina underbara söthjärtekramande bilder igår när jag snurrade runt på Wahlgrens blogg och jag vet inte hur många gånger jag tittat på dom nu och ja, den där lilla killen Beau med sin hund Theo tätt intill skulle lika gärna kunnat vara Alice...

Ler och långhalm och intill och tryggt.

Varsågoda.
Låt hjärtat dö i sötdöden en smula och bli varmt och luddigt för detta är något utav det sötaste jag sett.












Kram

Bilderna är lånade från Pernilla Wahlgrens blogg som i sin tur är lånade från mamma Jessicas instagram..

Inga kommentarer: