torsdag 20 februari 2014

RISENTA - MITT NYA KVÄLLSMÅSTE



Mitt nya kvällsmåste.

Rostade, saltade solroskärnor.

Säkert inte alls det minsta nyttigt men bra mycket hälsosammare än att allt godis jag ätit det sista.
Ni vet, en liten bit här och en där.
Speciellt när jag har en bra serie framför mig och sitter uppkrupen i fåtöljen där i mitt lilla hörn där jag älskar att kolla på film.

Så, eftersom jag har väldigt svårt att sitta ner utan att göra någonting samtidigt och det då nog varit lätt att distrahera sig med en liten god chokladbit titt som tätt där på kvällen så är nu mitt nya måste och totalt beroendeframkallande dessa rostade och lätt saltade solroskärnorna.

Herregud så gott det är.
Så, om det är hälsosamt eller inte, återstår att utforska, tills dess intalar jag mig att dom är ett bättre alternativ för hälsan än smågodiset.
Eller vad tror ni :-)


kram

Inga kommentarer: