torsdag 31 juli 2014

DET DÄR BUBBLET


När man fyller jämt och jubilerar ska man ta kort tyckte jag och ryckte tag i fotografen.
Men det där med att bli fotograferad med en skratt-salva färsk i kroppen det gick bara inte.

Ni vet det där bubblet.
Av rosé och sol och fantastiska vänner.
Av skratt och kom ihåg och lustigheter.
Det där fnisset jag försökte kväva som inte alls är fniss eftersom jag inte är känd för att vara just en fnissare utan mera en som skrattar rakt ut, direkt från hjärtat, så håret fladdrar och nacken knycks bakåt.

Så det gick bara inte just då.
Men jag bjuder på dom.
För mitt i allt gapskratt så är dom så mycket jag och jag tycker om dom.
Trots att klänningen korvat på sne och inget blev som det skulle.
När skrattet bara bubblar upp och vill ut.

Det här är jag.
Mitt i skrattsalvor med stackars Per bakom kameran.
Stackarn.









KRAM

Maja


Inga kommentarer: