fredag 5 september 2014

MONTESSORI


Hej vänner.

Oj här händer minsann inte så mycket.
Beror på att fröken inte är kurant och pigg och frisk ännu och att dagarna, mest nätterna och kvällarna går åt till att rossla upp lungorna och det mina vänner är inte skönt alls.

Så idag tar jag sista dagen hemma, på måndag är det back to work som gäller, full av energi och utan hosta.


Barnen då.

Pigga och glada och har både varit på svampplockningsjakt och utflykter hela veckan.
Dom är helt fantastiska på både skolan och förskolan och jag är så otrolig glad att vi kom in.

36 barn på hela förskolan och 102 på skolan fördelat på sex klasser.

Och, jag fick ett klipp utav fröknarna på Alice avdelning som är så otroligt bra att jag måste dela med mig känner jag.


Önskar alla en fantastisk dag.

Kram

Maja

Inga kommentarer: