tisdag 14 oktober 2014

NYTT PÅ FÖTTERNA FÖR DE SMÅ


Ok, jag erkänner.
Jag är en sucker för skor.
För både mig och barnen.

Jag tycker inte att man kan få för många, eller ha för många alternativ.
Och jag tycker om att matcha, även på barnen.

Så när jag hittade dessa fantastiska bootsen i marinblått, som perfekt matchar deras Mini-Rodini parkas, så slog jag liksom till på varsitt par.

Och eftersom dom bara kostade 249 kr styck på fashionabla Hm (nåja) så gjorde det ju inte ett alltför stort hål i plånboken när barnen också ska få ha lite snyggare höstskor för tillfällena man inte vill ha gummistövlar och fotriktiga kängor.



Dessutom med den lilla detaljer av glittrigt paljettigt på bakkappan gjorde ju att tjejerna kände sig som prinsessor när dom invigdes igår till sjukhuset.

Dagens löp och köp tips.
Boots på HM.
249 kr.
Som hittat.


Kram

Maja

Inga kommentarer: